that's my generation.

Ja, då var det dags för lite blogg igen då.
Jag skriver mest nu för att jag inte har något annat att göra.

Igår var jag på sjukhuset, tog bort mina 7 stygn, det gjorde ju inte direkt ont men det kändes och såg jätte äckligt ut.
Sen tvättade hon rent och sådär, så nu har jag bara plåster. skönt att slippa bandaget, specialskon och kryckorna.
Jag följde med mamma till stan förut och när jag kom hem så såg jag att jag blött igenom litegrann men får hoppas på att det inte är någon fara. Haha min läkare är fan bäst, han är så gullig så det finns inte. Första gången jag var hos honom så var det undersökning och då var jag svarthårig, på operation hade jag röttorange hår och igår hade jag röd rosa. Och det märkte han såklart så han sa "ny hårfärg?" HAHA. sen så berättade han lite om operation, att han hade sågat lite i benet i foten och han då hade råkat såga lite i huden, han lät så ledsen när han berättade att han hade gjort ett litet misstag, men det syntes ju knappt inte ens så det gör ju inget :P nu när jag använder mina vanliga skor så känns det lite cp att gå eftersom jag inte gått normalt på över två veckor, så jag haltar nästan mer nu xD men det är lite kul.
andra foten ska opereras om 3-4 månader, ganska skönt att slippa ha kryckor i vinter iaf.

efter sjukhusbesöket gick jag och mamma och käkade kinamat, gott som fan som alltid. finns inget godare <3

sen igårkväll lekte jag med sanna och lydia.
Lydia åkte iväg på sångövning en stund så jag och sanna roade oss med Elias. HAHA, mer säger jag inte. Sen åkte vi och handlade, Sanna skjutsade mig på cykel och det gick inte så bra eftersom det blev för tungt för cykeln så hjulet höll på och fucka sig, den cykeln är nog inte gjord för två xD vi åkte först till rätt pris men de hade slut på pizzakit så vi fick åka till Ica istället som hade det. väl hemma igen så började vi med pizzan, vi kollade också på idol. efter att Johan sjungit sin första låt kom Lydia tillbaka :) vi åt då pizza och den var god. sen glodde vi mer idol och så. Johan åkte ut, jag blev inte direkt ledsen, jag ville att han skulle åka ut för han är redan duktig, han behöver nog bara vänta ett år eller så.

trevlig kväll var det iaf :) <3

just nu sitter jag och lyssnar på Simple Plan, ska städa mitt rum eftersom det är en stor jävla katastrof.
Ska tvinga med mig mamma och köpa cola också, JAG BEHÖVER COLA.



Kommentarer
Postat av: Sanna

LOL, Elias. xD Trevlig kväll för övrigt. <3

2008-11-30 @ 00:47:40
URL: http://susannahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: