It's getting too late and it's time to move on

idag hade våran klass fotoutställning, det gick bra och det var kul :) fick bara ont som fan i foten.
på tal om foten så ska jag till Katrineholm imorrn och ta bort stygnen, hoppas inte det gör ont.
jag har smörat lite för mamma om att vi ska äta kinamat imorrn, hehe :D

jag börjar bli duktig i skolan, min mentor sa att jag kan få VG i media och sen fick jag G+ på en engelska uppsats.
VG på svenska provet och VG nivå 3 på recensionen om Donnie Darko. Jag vill så gärna få VG i engelska igen och hon sa att jag kunde få det. Sen svenskan är så himla mycket roligare nuförtiden.

Jag har kommit på en sak som jag ska ge till min pappa i julklapp, hoppas han blir glad :)

Jag var hos skolsköterskan idag, hon tycker att jag borde fått hjälp för längesen eftersom jag mått dåligt så länge.


Nu sitter jag här och pratar med Amanda i telefon och kollar på henne i cam, ska väl hoppa i säng snart hoppas jag. Är trött som fan och vill vila min fot.

<3



Kommentarer
Postat av: Emil

Haha, vad kul! Jag har ingen aning vad jag ska göra. får leta runt ;D



Vad skönt med foten, att det börjar hända nått :)

2008-11-28 @ 07:37:35
URL: http://knutssonemil.blogg.se/
Postat av: Lydia

Jag la mig klockan kvart i tio för jag var så himla trött :o

Är ändå trött nu.

2008-11-28 @ 08:53:30
URL: http://singingbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: