I don't wanna to lose control but I'm falling

Hallååå.
Idag har varit en ganska bra dag faktiskt.
Dagen började med att jag knappt kom ur sängen för att min kropp strejkade, heh.
Men jag kämpade mig till skolan för vi skulle ju ha nationellt prov i Engelska idag.
Kan någon gissa hur det gick?
Jag failade hårt, jag skojjar inte när jag säger att jag lämnade in ett tomt papper.
För det gjorde jag, inspirationstorka så det skrek om det.
Som tur är så får jag en ny chans med ett nytt ämne att skriva om.

Efter Nationella hade vi media, jag var trött och sliten som ett as och satt och garva åt ingenting. "Ibäg" HAHA!
Men jag känner iaf att jag var lite till hjälp i mitt och Lydias grupparbete.

När vi slutade gick jag med Moa, Malin och Ellinor och åt glass. Vi satt vid station och pratade.
Det var trevligt tycker jag :)
Jag tamifan älskar min klass måste jag bara påpeka, åååh det är så underbart att verkligen trivas i en klass för första gången i mitt liv. Det är så synd att det bara är ett år kvar, jag skulle kunna gå kvar i en evighet xD

Efter det åkte jag hem, min mp3 dog på bussen så jag blev lite emo och skar mig på benet.
Nej, så illa var det inte, men jag blev sur iaf.

Idag har jag försten äntligen fått tillbaka mina saker! Så nu är jag lycklig.
Kepsen <3


Kommentarer
Postat av: Lydia

"ibäg" var faktiskt inte lika kul som det lät x'(

Vårt projekt är bäst :P

<3

2009-04-28 @ 20:28:35
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Hannisch

HAHAHAH " SKAR MIG PÅ BENET " ahh precis ;)

Saknar dig.



älskar dig

2009-04-28 @ 21:42:31
URL: http://PartygalaxeN.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: