Suck, baby, suck It's Vodevil.

Herrejävlar vad klagomål det är på min dåliga uppdatering. Men men, jag kan väl skriva ett inlägg då trots allt. I onsdags på min födelsedag så åkte jag in till Katrineholm och åt Thaimat, det var meningen att vi skulle äta på Kina men dom hade semesterstängt. Men gott vare iaf, sen köpte jag ett par skor också.

På torsdagen gjorde jag säkert något jättespännande eftersom jag inte minns det. Jag tror jag var hemma och tog det lugnt eftersom jag var sjuk. I Fredags var jag med Hanna, vi åt mjukglass. Sen kom min syster hit, hon klippte mig vilket blev superbra, sen grillade vi på balkongen.

I Lördags var jag med Hanna, vi åkte in till Eskilstuna och träffade Traicy & Julia. Jag köpte ett par snygga solbrillor som jag är helt kär i. Sen var vi på Tuna park också. På kvällen kollade jag på Göta Kanal med min mamma, sen ringde Emelie från Metaltown så jag fick höra lite av Marilyn Manson, tack för det <3

Idag har jag träffat Hanna igen, vi drog runt på stan och stekte. Varmt som in i helvete var det, jag har nog bytt om 3 gånger idag eftersom man svettas så mycket. Jag solade också en stund med min syster, fyfan höll på att dö. Det där med och sola är ingenting för mig xD På kvällen träffade jag Lydia, vi gick till ica och köpte lite gott, sen gick vi ut och satte oss på en brygga på Orrö, sen gick vi hem till mig och chillade lite.

Imorgon blir det förmodligen Eskilstuna om allt går enligt planerna. Det hoppas jag iaf för jag dör om jag inte får träffa Emelie.

Hoppas ni är nöjda nu med en uppdatering, nu behöver jag inte uppdatera på ett tag igen :D

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Hanna

weho<3

2009-06-29 @ 01:26:50
URL: http://PartygalaxeN.blogspot.com
Postat av: Lydia

Yes, uppdatering älskar vi! :D

<33

2009-06-29 @ 01:32:08
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: lojs

det var på tiden med uppdatering (Y)



hehehehe om en vecka är du förhoppningsvis här. <3

2009-06-29 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: