Mer död än levande.

Tror jag dör snart. Jag har gått och blivit så jävla sjuk. Min näsa svider för att jag snyter mig 4 miljoner gånger i timmen, hostar upp lungorna snart, feber har jag nog också, och det gör ont i ansiktet, sen får man ju inte glömma att jag knappt har någon röst kvar. Har försökt att städa lite i mitt rum idag för Sofie & Lojs kommer ju imorrn, men det tog ett tag för det tog på krafterna. Kul för dom och komma till ett grinigt monster.

Och på fredag är det nyår, och alla har väl läst om hur taggad jag varit? Just nu skiter jag i nyår för allt har ju ändå gått åt helvete sen har jag inte orken heller. Man ska aldrig ta ut nåt i förskott, man blir bara så besviken. Att man aldrig lär sig.

Nu ska jag lägga mig och dö i sängen. Hörs kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: