Norrland.

Det känns som att jag går med i en hatgrupp på facebook om vintern, snön eller SJ varje dag, men fan vad det här vädret suger. Det var stora problem när jag åkte upp hit till Norrland, men nu kommer jag inte ens hem idag som beräknat. Tåget från Stockholm till Flen är inställt så jag fick boka om till imorgon, egentligen gör det ingenting för jag trivs här i Norrland. Men jag blir bara så trött på att det alltid ska krångla.

I fredags så var tre av Sofies kompisar här, vi lagade mat, drack lite, sjöng singstar och hade jätteroligt. I lördags var vi inne i stan i kylan, herrejävlar vad kallt det är här föresten. Jag brukar inte frysa om fötterna men det känns verkligen som att tårna ska trilla av här uppe.

Igår var vi i Birsta, skitstort köpcenter! Vi köpte likadana tröjor, haha. Sen tog vi en fika på café charm. Sen åkte vi hem och hoppade i snön från garagetaket. Liksom snön går ju enda upp till fönstrena här! Galet.

Idag följde jag med Sofie till skolan och jag underhöll mig med att sitta och glo in i en skärm i några timmar. Vi käkade också på Subway. Efter skolan drog vi till Centralen och bokade om biljetten och nu sitter vi hemma i Njurunda igen. Lite Ben and Jerrys har vi ätit också. Ingen aning om vad dagens planer är men det blir säkert trevligt!










Kommentarer
Postat av: sofie

pussN <3 du äger

2010-02-22 @ 18:46:51
Postat av: Hanna

Jag längtar tills du kommer hem iaf<3

2010-02-23 @ 02:00:53
URL: http://partygalaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: