I want you to choke when you swallow your pride.

Halloj. Jag är för tillfället sjuk, skulle egentligen jobba idag och imorgon men de plockade bort tiderna. Så jag sysselsätter mig med att städa mitt rum, som jag är klar med nu faktiskt. Jag dricker ett glas cola ibland, ser en film, lyssnar på musik & saknar Hanna som flytt till Finland. Det är ändå ganska skönt att inte direkt ha något att göra.

Jag har också en fråga till Lyddan, vart köpte du den där ljuslyktan som jag fick av dig? Den blåste nämligen ner förra veckan och gick sönder :(

Jag tänkte bjuda på ett par bilder på hur mitt rum ser ut, för er som aldrig sett det. Jag tycker det är rätt cosy. Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag. Hörs!







Kommentarer
Postat av: julle

Vadå flytt till finland? ska Hanna flytta dit? :O

och om du har tråkigt förresten så kan du ju höra av dig till mig nån gång (A)

2010-07-31 @ 16:06:07
Postat av: Lydia

Nej vad tråkigt med lyktan :O jag köpte den på Gotland. Vet inte vad affären heter men om du frågar mamma så vet hon säkert

2010-08-01 @ 17:40:12
URL: http://lydialedenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: