I push my fingers into my eyes, It's the only thing that slowly stops the ache.

Idag är en bra dag, för idag kommer Hanna hem från Finland, fuck yeah på det! Har saknat min lilla Scooby. Förövrigt så hatar jag när lönen kommer och pengarna bara flyger iväg till räkningar, ångestframkallande skit. Men men, man kan ju ha mycket kul för de resterande pengarna!! Imorgon ska jag förhoppningsvis iväg till Stockholm med två damer från jobbet, det skulle vara awesome för den senaste veckan har jag inte gjort ett skit. Så hoppas hoppas!

Jay Smith kommer till Malma marken i helgen och jag jobbar, tjohoo. Det kommer aldrig bli han och jag om vi aldrig får möjligheten att träffas och falla inlove at the first sight, men den som väntar på något gott...

Jag började även min packlista inför Gotland idag, mycket planering and shit. 15 daaagar!!!!!!!!!!!!

Det var nog allt för ett tag, vi hörs mina sockerärtor.


Changed planes, det blir Nyköping imorrn för att hänga med Amanda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: