Majzans stora dag

Idag har det varit en stor dag i Majzans liv, hon har äntligen skaffat sig ett gymkort och faktiskt tränat litegrann med. Det krävdes MYCKET kan jag lova. Så fort jag kom dit ville jag bara vända för att jag såg hur mycket folk det var där inne. Stora folkmassor har aldrig varit en favorit men för att bli av med sina rädslor måste man möta dom, och det var precis vad jag gjorde idag. Men det var tufft, hade känts bättre om jag hade haft någon med mig, men så var inte fallet idag. På torsdag ska jag dock dansa med Carro så då blir det kul med lite sällskap iaf :)
 
Jag insåg idag att det snart är dags för SLIPKNOT!! När jag väl bokade så kändes det som en evighet dit men nu är det ju bara en månad kvar! Kommer bli så kul att få komma upp till Stockholm igen, få se lite live musik och FRAMFÖRALLT träffa fina mäki igen. Hon är så saknad.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: