10 sambokilon som gjort mig så ful

Något som är förbannat tragiskt är vad jag gjort med min kropp under ett års tid. Efter att jag träffade Linus har jag lagt på mig 10 kilon som jag hatar så fruktansvärt. Men ändå är jag så trögstartad med att jobba bort dom. MEN, nu ska jag ge det ett försök för just nu funkar det inte längre. Innan så tyckte jag inte heller om min kropp men nu när jag tittar tillbaka på bilder så ser jag ju att det var ju inte så hemskt. Skulle göra allt för att se ut så igen. NU JÄVLAR!
 
Skäms över att ens lägga ut den här bilden.
 
På den gamla goda tiden


Kommentarer
Postat av: Lydia

Heja heja! Du kommer klara det! :)
Fast tycker du är lika fin nu som då (även fast jag såklart förstår vad du menar). Kramar

2014-05-09 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: