I Feel Like Im Walking In The Sky, Whoa Oh Whoa Oh.

Hallå hej hej. Tänkte bara köra en liten update med vad som händer nuförtiden. Jag & den övriga personalen på jobbet håller på med utbildningar inom Willys, det är en massa föreläsningar och lite annat. Idag har vi plockat upp en massa varor i butiken, att plocka varor till jason derulo och taio cruz dunkandes i hela affären är faktiskt helt okej, eller ganska så mycket okej. På tal om låtar så har jag förstört "only girl in the world" för Lojs. Haha undrar varför?

En månad kvar till Nyår också! Har beställt en klänning som är jättefin, så ser fram emot att få ha den på mig. Att Lojs & kanske även Sofie kommer hit då är helt suveränt, det ser jag fram emot som fan.

Annars då? Saknar Norrköping, saknar Norrköping & saknar Norrköping. Sommaren var bäst där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: