26 december.

hallå hallå, lite update kanske?
julen hos pappa var trevlig, fick träffa folk som jag inte träffat på länge :)
har sovit en stund nu på kvällen för barnen tar verkligen ens kraft :o var helt slutkörd när jag kom hem.
skulle gått ner till Sanna & Jimmi men jag orkade verkligen inte, förlåt!

imorgon ska jag hinna med att träffa både Hanky & Martan och Sanna & Jimmi. Det ska bli förbannat kul att vara med Hanky & Martan igen för det var senast i Augusti-September nåt sånt där, lalala jag längtar kan jag säga!




Sen måste jag säga Tack till Pappa för julklappen, jag behövde det verkligen som fan!
jag fick alltså en extern hårddisk, hallelujah.



Henrik tyckte att han var rolig btw.



Nu ska jag kolla BFMV dvd och sova.



Kommentarer
Postat av: sofie

homosex? xD

2008-12-27 @ 01:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: