my sweet shadow.

Hej.
Idag har jag varit på sjukhuset med min mamma.
Det sög. Jag har fått en ny läkare för min förra har slutat och jobbar i Nyköping istället.
Det suger för han var jättebra och trevlig.
Så nu har jag fått en ny som kan slänga sig i väggen. Han är överläkare och tror såklart att han är mycket bättre än alla andra.
Så jävla dryg och allt. USCH!
Men iaf, ska opereras den 23.de April.
Förra gången hade jag bandage i 16 dagar.
Gissa vad?
NU SKA JAG HA GIPS I 6 JÄVLA VECKOR.
Jävla idiot.
Men seriöst, orka 6 veckor?

Snacka om att bli invalid igen. Fan ta er om ingen hälsar på mig.

Tänker inte ligga hemma ensam som förra gången igen.


Efter det underbara besöket hos gubbfan så gick jag och mamma och fikade.
Sen drog vi runt lite på stan, jag hade presentkort så jag köpte ett par byxor.
Sen gick jag utanför gallerix och kollade in genom fönstret.
DÅ såg jag att de hade en supersnygg In flames affish, så den köpte jag :D
Sen efter ett tag åkte vi hem.

Nu sitter jag här och har huvudvärk som alltid.
Menmen, ska städa mitt rum nu.
BYE.



Kommentarer
Postat av: Lydia

vad sugigt :/ Slå honom i skrevet nästa gång ;D



svar: tack :D

2009-03-30 @ 18:05:20
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: loojjjs

jag kan inte hälsa på dig :(



men jag kommer om 10 dagar :D

2009-03-30 @ 19:14:45
Postat av: joss

usch gips i 6 veckor. Har också haft det.

Så jävla dåligt

2009-03-30 @ 21:26:25
URL: http://stillnotgettingany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: