Here we can make anything become real.

Jag behöver en Dead by April spelning nu känner jag. Jag har fortfarande inte smällt att Pontus lämnat, och jag lär väl aldrig göra det heller. Men behöver få se dom live nuuu!!!!!!! Hoppas som fan på att 29de maj blir av, den helgen kommer bli awesome isånnafall. Snälla säg att jag inte ska jobba. Jag lovar att aldrig mer äta choklad om jag är ledig!



Nu ska jag kolla ännu ett avsnitt av Lost, börjar närma mig slutet av serien nu! Imorgon blir det att fika med Erika, härligt!


Kommentarer
Postat av: lojs

dödar dig om du inte är ledig :)

peppad till tuseeen.

2010-04-26 @ 18:06:22
Postat av: Marie

Tack! =) bilder på dom blir alltid bra av ngn anledning =)

2010-04-27 @ 23:08:34
URL: http://wychey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: