måste vara kriminell riktigt dekadant.

Gårdagen spenderades först i Eskilstuna med bästa Erika! Vi hade inte setts på över en månad så det var roligt att ses. Vi träffade även Traicy och Emelie vilket var mys. Sen åkte jag hem, satte mig vid datorn och började dricka brännvin i min ensamhet. Jag kände att jag var tvungen att göra något så jag tog min flaska och gick hem till Hanna. Vi åt semlor, pratade om allt och inget, drack och dansade runt i hennes rum som två människor som inte har något liv. Men det var trevligt och värt som fan!


nolifers
Uploaded by heroincrush. - Watch more comedy videos and sitcoms.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt fin kväll igår du!<3

Du,Jag & spriten alltså, hahaahah<3

dör åt videon HAHAHA, vi har inget liv och jag älskar't!

OCH inget mera dricka i din ensamhet..kom hem till mig istället så gör vi det tillsammans HAHAHA.

Jag älskar dig<3

2010-01-24 @ 22:50:32
URL: http://partygalaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: