Turn the lights off.

JAG TAMIFAN ÄLSKAR LIVET NUFÖRTIDEN! Jag menar, varför vara bitter när livet är så kort? Lev livet och njut, det är fan härligt. Säg JA till livet! Allt blir mycket enklare då!

Så ja, de senaste dagarna har jag levt livet, njutit av solen & varje sekund. För tänk, man kan ju dö imorrn? Jag & Hanna städade poolen igår så snart blir det att inviga den!

I helgen blir det Pride & party helgen efter, taggaaaaaaaaaaaaaaaa!!!






Några sista ord; 92 + X = SKABB

JÄVLA BRA BIL SA ROGER!


Kommentarer
Postat av: Terese

Skönt och höra!

Och jag håller med dig, livet är för kort för att slösas bort :D

2010-05-18 @ 22:53:40
Postat av: Hanna

ELLERHUR ORKA VARA EN BITTEFITTA NÄR MAN KAN VARA HYPE,GLAD OCH LEVA LIVET :D:D:D



" riktiga män städar poolen " HAHAHAHAHA

jävla bra bil sa roger också! hihi



älskar dig & älskar livet<3 OCH TAGGAAAAAA SOMFAN NU

2010-05-18 @ 23:07:45
URL: http://partygalaxen.devote.se
Postat av: alexandra

äre jag som är skabb?

2010-05-19 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: