Drag me to hell.

Godkväll. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, det känns som jag hållt igång sen klockan 6 igår morse så imorgon ska jag sova ut ordentligt! Igår var jag på halsundersökning som sagt, bland det värsta jag gjort. Det var så obehagligt när hon pillade i halsen, men fick lite bedövande spray som tur var. Men det var inget fel på min hals, utan min halsmandel har bara växt lite och det är tydligen helt normalt. Så var det med den saken. 

I helgen ska jag och Hanna förmodligen till Eskilstuna, ska handla en vinterjacka hade jag tänkt. Annars då? Nä, ingenting I guess.

Det sista jag har att säga är att om ni inte sett filmen; Drag me to hell, GÖR DET!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: