People change, life goes on.

Ja, jag har förändrats.
Jag bröt mig loss, bröt av alla kedjor som höll mig fast vid folks åsikter.
Jag skaffade mig en egen uppfattning, skaffade mig ett eget liv.
Jag lärde mig att stå på egna ben.
Det har tagit flera år för mig att lära mig att säga ifrån.
Jag lever nu inte efter andras behov, lever inte efter vad andra tycker.
Jag ältar inte
Jag lever i nuet och försöker ta varje dag som den kommer
Låter framtiden ta mig framåt och överaska mig varje dag
Jag har slutat döma, jag låter människor visa sin rätta färg.
Jag är positiv och livet blir fan så mycket enklare!
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter väldigt bra och fortsätt vara den positiva, ärliga och goda människan som du är.
Jag älskar dig.
<3

2012-06-21 @ 13:41:40
Postat av: Hanna

You go girl, köör ba köör! <3
Älskar dig.

2012-06-21 @ 20:25:45
URL: http://Partygalaxen.devote.se
Postat av: Sofie

<3

2012-06-21 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: