Lift me up above this, The flames and the ashes, Lift me up and help me to fly away.

Det är jobbigt när man vill så mycket med bloggen men oftast inte får ett enda ord skrivet. Jag VILL vara aktiv men inspirationen har varit på noll. Men nu försöker jag igen, för inspirationen kanske dyker upp igen och jag BEHÖVER ett ställe att skriva på ibland, det är nyttigt.
 
Ja vad händer just nu då?
Jag är arbetslös och börjar bli rastlös. Linus har jobbat hela sommaren uppe i Nyköping så jag har spenderat mycket tid här, och även i Flen. På lördag åker vi ner till Småland igen och börjar flyttpacka för den 2a september har vi tillträde till vår nya lägenhet i Jönköping. Det ska bli så kul! Och förhoppningsvis så kommer det öppnas många nya dörrar när det gäller jobb, för jag behöver verkligen ett snart!
 
I tisdags var jag även och hälsade på Alexandra i Norrköping, det var superduper kul! Vi sprang runt i lite butiker och fikade :)
 
Nu ska jag fortsätta dunka musik och vänta på att karln ska vakna, han har nämligen jobbat natt och sover som en prinsessa just nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: