Dead by April en nionde gång

Igårkväll var jag på Sliver tillsammans med Linus, Jeppe & Jossan. Skitkul kväll! Längesen jag hade så här skoj så det var välbehövligt! Det var kul att se Dead by April igen, det var 2 år sedan sist. Men det har sina förklaringar till varför det dröjt så länge. Sedan de kickade Jimmie för ungefär 1,5 år sen så har mitt hjärta blött, vilket det fortfarande gör. Det var absolut inte samma sak att se dom igår utan honom där, han saknades verkligen! Nu är det endast Pontus & Marcus kvar som original medlemmar och när man som jag lyssnat på dem sedan de startade så är det självklart att det känns konstigt och typ hemskt. Ska nog strejka ett tag till och se om jag vänjer mig, men troligtvis inte. SYND, när jag diggade dom så grymt.
 
 
Och sist men inte minst.... VÄRLDENS FINASTE BILD. <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: