vart tog livet vägen?

Jag har insett att jag kanske inte mår så bra. lite rädd för att inse att det faktiskt är så för det är inte så himla kul att känna såhär som jag gör. Jag känner en ständig tomhet, ensamhet. Som idag till exempel då jag är ledig från jobbet, varför ska jag ens vara ledig? Jag har ändå ingenting att göra, inga vänner som vill vara med mig och det som känns tråkigt är att om inte jag frågar så frågar ingen tillbaka. Jag känner alltid en sån tomhet när jag vaknar upp på en ledig dag och jag vet att ABSOLUT ingenting kommer att hända under dagen. Allt känns så meningslöst, värdelöst och deprimerande.
 
Mitt liv var roligare förr, det hände saker nästan jämt, det fanns folk som ville umgås med mig och jag var framför allt glad. Jag är fan inte glad längre och jag vet inte vad jag ska göra för att bli det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: