Spring Pride 2015

Haft det kanonbra i helgen hos min kära mamma. På lördagen var jag i Eskilstuna med Hanna & Sara på Spring Pride vilket var skitkul! Så fint att äntligen kunna gå med i en parad och vara med att sprida budskapet att alla är lika mycket värda. Så mycket kärlek. Efter paraden satte vi oss ute på en restaurang/sportbar och drack goda drinkar, så värd dag. Kännt mig så fruktansvärt levande i helgen vilket känns fantastiskt, fått ny energi!
 
Dock alltid lika tungt att åka hem ifrån alla fina människor man lämnat där uppe. Jag har lärt känna fina människor här nere med men min mamma är alltid min mamma och Hanna kommer alltid vara min bästa vän. Sååå, jag hoppas det blir som jag vill om inte allt för länge.
 
 
Och så lilla mammsen som gör så man gråter ner hela tåget, heeeemskt. Vill aldrig behöva lämna henne igen.
 


Kommentarer
Postat av: Lydia

Synd att vi inte kunde träffas :( Men får bli en annan gång!

2015-05-26 @ 17:45:41
URL: http://www.lydialedenvik%40hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: