Here we go again, Majzaan is back!

Hej och hallå!
Jag kan sakna att skriva blogg något så fruktansvärt, speciellt när man går tillbaka och läser. Det är ju så kul och se vad man faktiskt sysslade med, för mycket har man glömt! Och så blir man sådär sjukt nostalgisk så man saknar sitt gamla liv lite.
Tänkte jag skulle skriva lite av vad som hänt på sista tiden, mest för min egna del. För jag tror knappast det är någon som tittar in här längre, hahaha.
 
I november var jag på hela två konserter, med 5 dagars mellanrum. Första konserten var Bullet for my valentine som jag for till Stockholm för! De var sjukt bra som alltid, tredje gången blev det nu som jag såg dom. Men det höll på att gå åt skogen haha. Jag hade med mig Alexandra på konserten och när vi kom till entrén så bad de om leg, vilket de aldrig gjort tidigare. Denna gången var det nog för att de sålde alkohol inne på arenan. Men iaf, Alex hade inget leg med sig så vi försökte på alla sätt och vis för att lösa problemet, ringde bland annat polisen för råd, haha. Sen så bytte de vakt vid entrén så vi testade med den nya om det gick att komma in, han sa att det var lugnt utan leg och släppte in oss. Tack gode gud för det. När vi blev nekade av den första så såg jag mitt liv passera en aning, haha. Betalat för vandrarhem, tåg, konsertbiljett helt i onödan. Visst jag hade kunnat gå in där själv, men hur kul? Naaeee jag kände inte för det. Man vill ju ha någon att dela det med! Men konserten var grym som sagt, Alex lyckades fånga 2 plektrum, hur tur? Och jag fick ett och är evigt tacksam. Efter konserten gick vi runt arenan och stötte på deras turnebuss och jag kände mig som 15 igen haha. Kände mig som när jag sprang efter Simple Plan som en galen fangirl. Det var tider det btw. Men iaf, vi stannade kvar där vid bussen ett tag och efter ett tag kommer Padge ut. Vilket faktiskt är min FAVORIT i bandet så jag höll på att avlida. Vi gick fram och tog bilder som blev skitfula haha. SÅKLART! Sedan gick vi därifrån och drog till donken för Alex ville käka något. Vem kommer inte in där om inte PADGE?? och sätter sig några bord ifrån. Bra kväll helt enkelt!
 
 
Andra konserten i november var NIGHTWISH! Som jag lyssnat på bandet, i över 10 år så det var verkligen på tiden att se de live. Och det var så jävla magiskt. Jag var tårögd flera gånger under kvällen och allt var bara så himla bra!!! Bäst är att de kommer till Bråvalla i sommar så man får se de en gång till. På tal om Bråvalla så är ALLT jag vill se bokat. Kan inte bli bättre? Five finger death punch, Rammstein, Nightwish, Bullet for my valentine OCH Bring me the Horizon! Iofs, saknar Amaranthe, de hade varit kul att se! Men det kanske kommer =D
 
Slutet av december spenderades på världens bästa Gothia Towers! Jag och Linus åkte till Göteborg och spenderade 3 nätter i deras skyroom. Det var bara så himla fint på det hotellet, var helt frälst och allt kändes så himla lyxigt. Vi hann med en hel del shopping i staden och sedan hade jag bokat Spa på hotellet och det var fantasktiskt! Jag köpte med mig ett vattentätt skal så jag kunde ha med det och fota. Som den nörd jag är. Har ett sjukt beroende av att dokumentera allt jag är med om. Får typ anfall om jag gör något som jag inte får med på bild hahaha. Som alla gånger jag umgåtts med Lojsan och hon nekat mig att fota, får typ damp över att jag inte har något att lägga upp på instagram. Hahaha, okej nu när jag faktiskt skriver detta så inser jag att jag har problem.
Tillbaka till Gothia Towers, på nyårsafton kom även Elin och hennes pojkvän Linus dit och bodde där en natt och firade med oss. Vilket var väldigt trevligt!
 
 
Och så var det 2016, året då jag blir 25. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: